بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

27

عشق یعنی این لحظه های خیلی خاص
که خـداهم فـکر ماست
همه ی دنیا اینجاست
ادامه مطلب ...

26

احساس من چرا از من گریزانی!

ادامه مطلب ...

25

من + 7 میلیارد و اندی ادمیزاد دیگه = حس غریب تنهایی

ادامه مطلب ...

23

زیدی به زن فاحشه گفتا پستی 

هر دم پا به دام دیگری بستی 

زن فاحشه گفتا،چنان که میگویی هستم 

اما تو که چنین می نمایی،هستی؟

ادامه مطلب ...

22

چقدر قشنگه دوستی داشته باشی که یه اس ام اس کوتاهش  حسابی کیفورت کنه 

دوستی از جنس خودت ولی بهتر ازتو

برای داشتنش خیلی خوشحالم دو ساله که کارشناسی تموم شده ولی دوستی مون سرجاشه،هر چند دوریم....


پ.ن 

همیشه وقتی دل تنگ میشم با یه پیامک کوتاه بهش حالم دگرگون میشه .خدایا شکرت برای مخلوقات دوست داشتنی ات

21

داشتم فکر میکردم این بلاگ اسکای که تو تنظیماتش پروفایل و لایک مطالب داره ،پس چرا من تو قالب نمی بینمشون؟؟؟ 

از کشفیات جدید دیشب این بود که خیلی اتفاقی کلیک کردم رو اسم نویسنده و صفحه پروفایل ظاهر شد و بسی سورپرایز شدم و بعدش در قالبهای مختلف به طرق مختلف یه جاهایی که مستتره میتونید بخش لایک و اشتراک گذاری مطالب پیدا کنید. که باز پیدا کردنش نبوغ ذهنی خاصی رو می طلبه.

دلیل این همه بخشهای مستتر تو قالبهای بلاگ اسکای نمی درکم!!!!!


پ.ن 

مدیونید اگه فک کنید آی کیوم خیلـــــــــــــی بالاس.

20

مراقب رفتارت باش 

هیچ کس نمیتونه در جایگاه قضاوت از دیگران باشه 

اگه نمیتونی خوب باشی اشکالی نداره سعی کن ادم باشی و دل کسی نشکونی! 

ادما بازیچه هم نیستن بیایید بهم احترام بگذاریم. 

با تشکر

19

دیگه به کی بگم من کار می خوام 

چقدر دیگه صبر کنم 

انقدر التماست کردم دیگه خجالت میکشم چقدر اخه رو بندازم بهت  

اصلا حواست به من هست؟؟

زود باش دیگه .ایندفعه دیگه دارم جدی حرف میزنم باهات  

من خیلی عجولم خودتم اینو میدونی، منتظرما 

 

ارادتمند همیشگی تو

18

اصلا کی گفته نمیشه تنهایی شاد بود و شاد زندگی کرد . 

قرار نیس یکی پیدا بشه بیاد مارو شاد کنه .شادی از وجود ادما بلند میشه در اعماق تنهایی هم میشه شاد بود  و از زندگی لذت برد

من انسان کاملی هستم و انتظار ندارم که یکی پیدا بشه بیاد منو شاد کنه  .این منم که باید انقدر از شادی سرمست باشم که بتونم اونو با بقیه تقسیمش کنم 

دوست من نخواه که با من بتونی احساس شاد بودن بکنی شادی تو خلوت خودت پیدا کن.