بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

84

الان برای من یه سوالی پیش اومده

وقتی تله پاتی میشه و حرفی تو ذهنت میاد و بلافاصله فرد مورد نظر همون جملات برات اس می کنه ! این جمله ها از ذهن تو رفته پیش اون و اون این حرف میزنه ؟ یا حرف اونه که زودتر از پیام شرکت مخابرات ، با تله پاتی به ذهن تو می رسه ؟ 

0-o


خدایا شفا :))

83

در بین گذر عمر ب دنبال اندکی زمانی ام تا نیم نگاهی به برنامه نوشته شده بی اندازم که هفته های متمادی بهش عمل نکردم.

به دنبال زمانی ام که نیست یعنی بود ولی قدرش ندونستم و الان ندارمش 

برای انجام کارهای که از الزاماته ولی پیش نمی ره

گذر عمر 

گذر زمان 

و من یکه و تنها وامانده از همه جا

فقط خوشم میاد این بشر از رو نمی ره

82

بعضیارو نه میشه دوس داشت نه میشه ازشون متنفر بود 0-o

81

بعضیا انگار نمی خوان کار آدم راه بیوفته و لی هر طوری بود مدرک از حلقومشون کشیدم بیرون :)

حالا بهانه ای ندارم که بگم بذار مدرکم اماده بشه خخخخخ

80

برای رسیدن به جایگاه خودت تلاش کن.. بجنگ 

اینجا جایی برای نشستن و غصه خوردن نیست.

اینجا جای تو نیس ...

79

 دلم برای صحبت کردن باهات تنگ شده کاش بودی و حرفامو میشنیدی

الان خیلی یهویی به یادت افتادم 

یعنی الان چیکار می کنی حالت خوبه 

خوش می گذره 

برنامه روزانت چطور میگذره 

از وقتی درسم تموم شده خیلی خوب زندگی نمی کنم زیاد وقتمو هدر می دم کاش بودی و راهنماییی ام می کردی شایدم کمی مواخذه ام می کردی

ولی خب نیستی دیگه...

بازم چیزی نمی تونم بهت بگم جز اینکه امیدوارم همیشه موفق باشی 

تونستی یه یادی هم از ما کن

خدا نگهدارت

78

چیزهایی که داریم روزی ارزویمان بودن 

همین لب تاپ که این لحظه هاتو ثبت می کنه روزی ارزویت بود 

و اینک دلت لک زده برای یه عدد mvm خوشگل ، ان شالله وقتی نشستی داخل ماشین خوشگلت یه لحظه یادت بیوفته که روزی همین ماشین ارزوت بود ه 


77

نو می شود دلی که دیگر با تو نبود 

نو می شود زمینی که رویش قد م می زدی 

نو می شود هوایی که تو نفس می کشی