بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

13

سلام به خدای درونم  به خدایی که همیشه در همین نزدیکی بوده و گاهی من ندیدمش

به لطف دوستان عزیز وبلاگ ختم 14000 صلوات گذاشتیم و این دوره خیلی کمکم کرده که اروم بشم  

خدایا شکرت که همیشه یاد تو مایه ارامش ما بوده

12

سلام خدای مهربونم 

فکر میکردم ایمان واقعی یعنی ... 

نماز خوندن، خوب بودن ، مراقب رفتارامون بودن و.... 

 

ولی نه 

اشتباه میکردم .اینا بیشتر وظیفه است . 

نمیدونم چرا ته ته دلم به بزرگی ات نمیرسم .معذرت میخوام که از درک بخشندگی ات عاجزم.دلم میخواد برای خواسته هام فقط به تو رو بندازم ولی حیف گاهی اوقات یادم میره 

نمیدونم باید چیکار کنم که این تصورات غلط از ذهنم پاک بشه  

خیلی دوستت دارم. با همه اشتباهاتم، با وجود گناهانم ، تو همیشه پذیرای منی و من باز شرمنده مهربونی هاتم 

 هر روز شکر میگم که خالقی مهربان همچون تو دارم