بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

86

حقیقت
نه به رنگ است و نه بو
نه به های است ونه هو
نه به این است ونه او
نه به جام است و سبو
گر به این نقطه رسیدی به تو سر بسته و در پرده بگویم تا کسی نشنود این راز گهر بار جهان را:
آنچه گفتند و سرودند
تو آنی
خود تو جان جهانی
گر نهانی و عیانی
تو همانی که همه عمر به دنبال خودت نعره زنانی
تو ندانی که خود آن نقطه ی عشقی
تو اسرار نهانی همه جا
تو نه یک جای
نه یک پای
همه ای با همه ای هم همه ای
تو سکوتی تو خود باغ بهشتی
ملکوتی تو به خود آمده از فلسفه ی چون و چرایی
به تو سوگند که این راز شنیدی و نترسیدی و بیدار شدی
در همه افلاک خدایی
نه که جزیی
نه چون آب در اندام سبویی
خود اویی
به خود آی تا به در خانه ی متروکه ی هر عابد و زاهد ننشینی و
به جز روشنی و شعشعه ی پرتوی خود هیچ نبینی
و
گل وصل بچینی…..!

85

نباید روی موضوعی حساسیت نشون داد. 

اگه زندگی رو سخت بگیری ، سخت می گذره 


باید آرزو کرد ، باید سهم خود را از دنیا خواست ولی نباید سرسختانه به روی همه چیز ایستاد . 

من خواسته هایم را دوست دارم رسیدن به بعضی هاش انقدر ها هم مهم نیس پس زیاد جدی نمی گیرمش 

 بقیه هم که برام خیلی مهمه به نقطه مقابلش اصلا فکر نمی کنم که خدایی نکرده بخوام جذبش کنم.