بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

119

روزا میگذرند 

و من یا هر روز مریض و ناخوش احوالم یا انقدر درگیر کلاس و شاگردامم

انقدر که نفهمیدم کی این دوماه 95 گذشت 

الان سی ام اردیبهشته از پس فردا خرداد میاد و .... 

کاش خرداد با مهمون های جدیدش بیاد 

نمی دونم چرا از پاییز تا الان مدام خوب میشم و از نو مریضم 

همین الان سرم درد و گیجی داره 

شاید دارم می میرم کاش زمان مرگ میدونستم 

ولی اگه الان میمردم خیلی خوب میشد نه دلبستگی نه کار نیمه تمام هیچی   خودم و تنها خودم 

البته خانواده گلم هستنا قربون تک تک شون بشم من  

118

خدایا هوس عشق و عاشقی به سرم زده 

خیلی وقته عاشق نشدم بلاخره منم ادمم دلم یکی میخواد باهاش شوخی کنم یا درددل ، 

از اخرین باری که خواستم عاشق باشم 3 سال میگذره 

3 سال پیش عاشق کسی شدم که متاسفانه اشتباهی بود ، و قبول و ترک صحنه برام سختی زیادی رو به وجود اورد 

فقط تونستم برای یه دوره خیلی کوتاه طعم شیرین عاشقی رو بچشم ، بقیه اش تبدیل شد به تلخی  و ناکامی 

شکر که الان زنده ام و زندگیم جاری ست 

هستم تا اینبار طعم ناب یک عشق واقعی رو بچشم 

من اماده اماده ام اینبار ، خدایا ...


117

وقتی مناسبتی میشه خصوصا ایامی که به مشاغل اختصاص دارند ، تبریک گفتنشون باعث شادی در مخاطب میشه 

مخاطب برای لحظه ای کوتاه هم که شده لذت میبره از اینکه دیده شده و اون روز بهش تبریک گفتند . تبریک روز معلم ، پرستار و یا حتی روز مهندس 

و داستان از جایی شروع میشه که از رییس یا کارفرما ی خودت انتظار داری روزت رو بهت تبریک بگه 

تبریک یعنی حواسم بهت هست یعنی قبولت دارم یعنی من احترام گذاشتن بلدم 

در آموزشگاهی که جدیدا اونجام تدریس می کنم ، ادما یه جور دیگه اند انگار از یک سیاره دیگه اومدن همش میخوان مچ همدیگرو بگیرند همش حسودی می کنند و ...

خب ، این آموزشگاه با همه ادعای تو خالیش ،  کارکنانش اعم از رییس تا منشی هاش ادب و شعور اجتماعی ندارند.

رییس برای از سر واکنی برای روز معلم ، به معلمینی که روز فرد هستند شاخ گلی اهدا میکنن و برای روز زوجی ها زورشان میاد که تبریکی شفاهی تقبل فرمایند. وقتی متوجه این موضوع شدم خیلی بهم برخورد که حتی یه تبریک ساده هم نمی توانند بگویند خدایا این جماعت ناتوان را شفا ده . 

پیش خودش چجوری حساب کرده که به بعضی از معلماش تبریک گفته به بعضیا نه . خوبه مثل اموزشگاه های دیگه دستشو نکرده جیبش یه هدیه ای بخره اون وقت چی میشد . لابد قرعه کشی میکرد فقط به یک نفر تبریک روز معلم  بگه.

ایشان به شخصه به کمیت بیشتر از کیفیت اهمیت میدهند ولی از معلمانشان کیفیت دوچندان میطلبند . 

خدایا همان ده که به 

برای این جماعت کیفیت مضاعف د ه