بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

114

تصمیم دارم جنبه های مثبت اشنایی با تو  رو مرور کنم

تا الان همش گفتم اون منو نمیخواست نمیخواست نمیخواست ...و فقط ناراحتی در پی داشت

ولی اشنایی با تو شیرینی هایی هم داشت 

که بابتشون همیشه ازت تشکر کردم

ممنون که با من بودی هر چند کوتاه تر از عمر گل

برای همه اون حس های زیبا ، حرفای قشنگ ازت ممنونم

کاش بودی و  این حرفا رو  میخوندی

نظرات 1 + ارسال نظر
... شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 06:11

هیچ مؤمنى نیست مگر آن که خداوند ایمان را همدم و آرامش‏بخش او قرار مى‏ دهد، چنانچه حتى اگر در قله کوهى هم باشد، احساس تنهایى نمى‏ کند.
(امام صادق علیه السلام)
اعلام الدین فی صفات المونین ص 460

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد