بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

52

با خودم شعر میخوندم جلو اینه؛ 

هر کجا هستم باشم اسمان مال من است.

همه جا اسمون یه رنگه...

بلافاصله یاد اسمون ابی و ابرهای سفیدش افتادم.یادم اومد تو نقاشی های دوران بچگی ام همیشه اَبرای من ابی رنگ بود و اسمون سفید! کاملا عکس واقعیتش.واقعاچرا :)


+ریا نشه ولی نقاش قَدَری بودم:))

51

به نظرت چجوری میشد اگه بارون به جای اینکه دونه دونه بباره ،یهویی یه تانکر اب از اون بالا میریخت روسرمون

خب گرفتی چی شد! منظورم اینه که یه کمی هم صبر پیشه کن وقتی یه چیزی کم کم از راه برسه جالب تر و دلنشین تره دیگه، نکنه همون یه تانکر اب ترجیح میدیسوال

50

چقدر امروز روز قشنگیه

هوای ابری و اروم

امروز روز شرف شمسه

هم جالبه هم قشنگه.عاشق معنویات و دنیای ماوراالطبیعه ام. دنیای ما مثل همون ایسبرگی می مونه که فقط 1/10 ان همیشه دیده میشه .خیلی چیزا پشت پرده ایه که جور دیگر بایددید:)

تا بوده عاشق متافیزیک و انرژی های کیهانی بودم سعی کردم ادم خرافاتی نباشم و به سمت چیزی که با علم هم بشه تعریفش کرد ،برم.

دنبال چراها زیاد نریم به جای دنبال کردن ذهن استدلالی ،کماکان به سمت هدف نگاه کنیم.

49

وقتی ادما شروع به صحبت می کنند اولین جملاتی که میگن مشخص کننده دغدغه های ذهنی شونه و یا به عبارتی براشون خیلی مهمه که در ابتدای کلام بهش اشاره میکنند . 

با دقت به محتوای حرفای بقیه میشه پی به حقایق برد :)

48

یه زمانی (اواخرسال92) فکر میکردم چرا این همه کتاب خوندم راه کار بلدم ، جایی که لازمش دارم به دردم نمیخوره؟؟

خب تنها جوابی که داشتم این بود که یه چیزایی تو ضمیر ناخوداگاه حک شده که قابل تغییر نیست ...

خوب این فقط تا حدی درستی ولی نه 100 %

الان خیلی خوشحالم .وقتی داشتم به بزرگترین تصمیم این اواخرم (یعنی اتمام یه رابطه داغون) فکر میکردم و تو سایت دکتر شیری سیری میکردم جوابمو تو یکی از پستا گرفتم .دیدم کاری که کردم کاملا درست و به موقع بوده

برای تصمیمی که گرفتم خیلی خوشحالم اگه تا الان چند درصدی دو دل بودم ، دیگه نیستم و کاملا مطمئنم که راه درستی انتخاب کردم

اینارو گفتم که بگم درسته یه چیزایی تو ناخوداگاه هست ولی این اموختنهای بعدی و جدیدتر، کم کم  و اروم اروم کارشو میکنه و تو ذهن ادمی جا شو وا میکنه .تصمیم من برایند مطالعاتی بوده که سالها داشتم .در ظاهر این اموخته ها عمل نمیکنن ولی سر به زنگاه ،  زیر پوستی درست عمل میکنه :))ممنونم و خوشحال از این همه اطلاعات مفید و کاربردی