بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

48

یه زمانی (اواخرسال92) فکر میکردم چرا این همه کتاب خوندم راه کار بلدم ، جایی که لازمش دارم به دردم نمیخوره؟؟

خب تنها جوابی که داشتم این بود که یه چیزایی تو ضمیر ناخوداگاه حک شده که قابل تغییر نیست ...

خوب این فقط تا حدی درستی ولی نه 100 %

الان خیلی خوشحالم .وقتی داشتم به بزرگترین تصمیم این اواخرم (یعنی اتمام یه رابطه داغون) فکر میکردم و تو سایت دکتر شیری سیری میکردم جوابمو تو یکی از پستا گرفتم .دیدم کاری که کردم کاملا درست و به موقع بوده

برای تصمیمی که گرفتم خیلی خوشحالم اگه تا الان چند درصدی دو دل بودم ، دیگه نیستم و کاملا مطمئنم که راه درستی انتخاب کردم

اینارو گفتم که بگم درسته یه چیزایی تو ناخوداگاه هست ولی این اموختنهای بعدی و جدیدتر، کم کم  و اروم اروم کارشو میکنه و تو ذهن ادمی جا شو وا میکنه .تصمیم من برایند مطالعاتی بوده که سالها داشتم .در ظاهر این اموخته ها عمل نمیکنن ولی سر به زنگاه ،  زیر پوستی درست عمل میکنه :))ممنونم و خوشحال از این همه اطلاعات مفید و کاربردی

نظرات 2 + ارسال نظر
مینا سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 08:58 http://taraze-roozaane.blogsky.com/

سلاام عزیز مهربونم
خوش حالم دنیای وب گردی من رو با کسی آشنا کرده ک اهل ادب و مطالعه هستش...مطمئنا مطالعه، مشورت و تجربه سه عاملی هستن ک رابطه ی تنگاتنگی با هم دیگه دارن...و شما جزء افرادی هستی ک با استفاده از این عوامل آینده ی روشن و درخشانی در انتظارتون هستش...
آرزومند رسیدن ب تک تک آرزوهای قشنگت هستم...
فدایی داری قند نباتم...

ممنون از حضور پررنگت
منم برای دوستان خوبم ارزوی موفقیت و سلامتی دارم

Soroush_ez دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 12:56 http://entehaye-rahro-dase-rast.blogsky.com/

سال نوتون مبارک :دی

تصمیم درستی بوده : )

سال خوبی پیش رو داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد