بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

108

کاش راحت می شد


چشم ها رو شست

جور دیگر دید ......

107

و همین زندگی ای که میگم ، وقتی زیباست که تو در ان حضور داشته باشی 

حضورت همیشه پاینده باد عشقم♥

106

زندگی 

زندگی از اونجایی خسته کننده میشه که خودت رو  فراموش کنی

یادت بره واسه چی زنده ای ! یا برای کی ....

یادت بره هدفت تو این زندگی و دنیا چیه

گاهی اوقات خسته ا ی از نبودن ها ، دویدن ها و نرسیدن ها ...

برای تو مینویسم ؛

امروز صبح ساعت 9 کلاس داشتم هوا خیلی عالی بود ابری و خنک .نمیشد حتی فکرشو کرد که چند ساعت دیگه برف سنگین بباره 

هوا عجیب دلپذیر و دلچسب بود جای تو خالی بود برای قدم های دو نفره مان

جای قدم های زیبایت همیشه سبز

داشتم میگفتم صبح عالی بود

ساعت 2 که اماده میشد م برای سانس بعدی تدریس

از پنجره  دیدم به طرز عجیبی ، برف باریدن گرفته بود . برف شدید به همراه باد

نبودی ببینی چقدر عصبانی بودم از اینکه باید تو هوای به این سردی و برفی بزنم بیرون

فک کن هیچ کسی بیرون نبود ان وقت من سر تا پام شده بود ادم برفی!!:(

نصف کلاس نیومدن و ما کلاس به جمعیت اندک ادامه دادیم.

حالا اینجاش بشنو که ؛ سرمای یخی بیرون و گرمای بخاری داخل ، باعث سنگین شدن پلکام شده بود ، سر کلاس دومم فک میکردم تایم کلاسام تموم شده الان برمیگردم خونه

بعد اتمام کلاس، تا اومدم بیرون ، یکی از بچه های  ساعت اخر جلوم ظاهر شد .نمیدونی چقدر ناراحت شدم .خیلی تو ذوقم خورد فک میکردم الان میرم خونه خخخخخخخ 

خیلی دلم میخواست برگردم و کمی چرت بزنم ، زهی خیال باطل..


تو بهترین اتفاق زندگی می

و سپاسگزارم خدارو هزار هزار بار برای این اتفاق خوب

103

پنج شنبه

امروزِ من ، زیباست 

زیباتر از سایر روزها 

همیشه آخر هفته ای بوده که دوستش داشتم و دارم 

زیباترین و درخشنده ترین روز در هفته 

نوید یک پایان خوب

امروز حال من خوب است ، حتما حال تو هم خوب بوده که من همچین حسی دارم .

15 بهمنه اما در واقع  لذت یک هوای افتابی از جنس بهار را می بریم . 

دمت گرم ای خالق من


102

نه شرق باش و نه در غرب

بیا و فقط همین جا 

در قلب من باش 

101

و چه سخته دنبال کلی وقت باشی که اماده بشی ولی دریغ که همین هم به سرعت نور داره میگذره 

چند روز بایست یا چند هفته ....

خواهش میکنم