بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

43


رفته بودم چند تا کتاب مرجع برای خواهر جان بگیرم .مابین کتابهای عمومی ، چشمم افتاد به کتاب " لطفا همسر خوبی باشید"

ما که بالقوه همسر نمونه و یونیکی هستیم  ولی خب عنوانش تحریکم کرد تا کتاب مذبور را ورقی بزنم :) اقای نویسنده که از قضا ناشر هم بود، تمام مطالب حول ازدواج و همسر داری و.. در یک جا گرداوری کرده بود از روایت مذهبی بگیر تا داستانها و فرمایشات بزرگان علم روانشناسی و خانوده .


میتونم بگم تقریبا بیشتر مطالبشو قبلا خونده بودم و میدونستم ولی از اونجایی که عاشق کتب کنکوری و جزوات خلاصه نویسی شده هستم، دیدم این کتاب باارزشو داشته باشم برای ازمون خطیر ازدواج و کورس تاهلی بد نیس.

یه نگاهی به قیمتش کردم زده بود 2900 ،  گفتم چه عالی !!!بذار یه نگاه دیگه بندازم بعدا پشیمون نشم از خریدش .(یعنی اینقدر من اقتصادی عمل میکنم) دیدم چه کتاب قطوریه ؟2900 پول برگه هاشم نمیشه تو این تحریما! دوباره یه نگا انداختم به قیمتش ، صفراشو دقیق نگاه کردم دیدم بعله عدد مورد نظر 290000 ریال می باشد .

پیش خودم گفتم من به جزوه خلاصه شده ای که همه مطالبشو اَزبَرم، 30 تومان نمیدم .نویسنده عزیزی که رو کتاب کپی پیسِت ، مبلغ نجومی میذاری، خیالت تخت ، تمام جلداتو میفروشی.

کتاب مرجع تخصصی بخرم 22 تومان بعد به یه کتابی که همه حرفای تکراری جمع کرده یه جا ، بدم 30 تومان .نه واقعا انصافه.

و در این مقایسه علمی ، وقتی دیدم با خرید این جزوه به شعور بنده توهین میشود بر ان شدم که از خریدش انصراف دهم.

به همین سادگی به همین خوشمزگی

42

دیکته شب امروز

ما باید همواره شاد باشیم.
زندگی امروز جریان دارد، پس زندگی کن .
شاید زندگی ان جشنی نباشد که ارزویش را داشتی، اما حالا که به ان دعوت شدی تا میتوانی زیبا برقص.
چارلی چاپلین

41

وقتی تصمیم به کاری بگیرم همیشه برعکسشو انجام میدم

الان یکی رو مخمه میخوام اصلا بهش فک نمکنم برعکس شده از صبح علی الطلوع جلو چشممه تا موقعی که روزم تموم بشه و بخوابم .

چرا اخه ؟

اوففففففففف خودمم خسته شدم :))

40

دلم میخواد برم یه جایی مثل لب دریا یا کوه ، کسی نباشه راحت فریاد بزنم
هرچی تو دلمه بریزم بیرون .جیغ داد و فریاد ، ولی چه میشه کرد امیزاد تا کره ماه هم رفته جای خلوت گیر نمیاد

39

قبلن ها پیامکی، از دوستان پرسیده بودم که بارزترین اخلاقمو بگن .ولی عموما با تعارف و اغراق رو به رو میشدم .الان که داشتم وبگردی میکردم تو وبلاگ لرمانتف دیدم یه همچین پستی گذاشته  و این درخواست نوشته برای دوستاش ؛" اگه بخوای از اخلاق هام یکی رو واسه خودت برداری ، چی رو بر میداری ؟ "

منم دیدم این جمله  غیر مستقیم بهتر جواب میده منم زودی برای حدودا12 نفر فرستادم ماشالله همه هم گوشیشون دستشونه :) سریع جواب دادن .

تصمیم گرفتم یه مدت که گذشت و همه این داستان یادشون رفت دوباره همین پیامو بدم این دفعه با این مضمون که ، کدوم اخلاقمو اگه قرار بود مفتی بهت بدن هرگز بر نمیداشتیش :))))

البته نه اینطوری چون باز با تعارف روبه رو میشم باید بیشتر فک کنم ! شاید از جناب لرمانتف باز ایده گرفتم .لرمانتف عزیز فک کن بازم لطفا :) 

ادامه مطلب ...

38

اومدم بگم خیلی دوستتون دارم.

 درکت میکنم میدونم چقدر برام زحمت کشیدی .خیلی هم ازت ممنونم ولی دلیل نمیشه همش با نیش و کنایه باهم حرف بزنی اخه مادر من.

واقعا مرغ همسایه غازه!!!

هیچ کدوم از خصوصیات و موفقیت های منو نمی بینی ، اون قوم عجوج و مجوجتو به رخ من میکشی این انصاف اخه . باید اعتراف کنم بابامو بیشتر از تو دوست دارم حداقلش اون هیچ وقت ناراحتم نمیکنه ، برام خیلی احترام قائله و اجازه میده خودم برای خودم تصمیم بگیرم .

چرا اخه شما پدر مادرا گاهی اوقات کاری میکنید که ما بچه ها بریم بشیم فرار مغزها :) جدی میگما وقتی خیلی ناراحتم میکنی دلم میخواد ، میتونستم برم یه جای دیگه ،یه شهر دیگه ، شایدم یه کشور دیگه .

چرا کاری میکنی از بودن پیش شما خوشحال نباشم

چرا وقتی دل ادم گرفته همه باهم متحد میشید بیشتر حال ادمو بگیرید!!

ببخشیدا ولی بابایی مو خیلی دوست دارم اونم الان که دلم گرفته

37

میگم واسه خدایی که این همه قدرت داره ، ثروت داره، و در مقابل کهکشانها و این هم ستاره  من مثل یک اتم کوچولو هستم، واسش خیلی راحته که خواسته مو براورده کنه دیگه

من که چیز زیادی نمی خوام که به بزرگی یه منظومه باشه مثلا!!

من الان فقط یه ماشین شاسی بلند خوشگل میخوام با یه لپ تاب touch screan .

فرشته های عزیز رسیدگی کنید لطفا :)


36

دیگه راحت شدم...

هیچ وقت فکر نمیکردم ارشد و کارشناسی پشت سر هم پیش بره .چقدر طولانی گذشت.

از هرچی امتحان و درس سخته راحت شدم.

حالا بعد این چیکار کنم؟

خدایا به داد این جماعت فقط کتاب خوان، برس که غیر این ،کار دیگه ای بلد نیستیم:)

دقت کردی این روزا هوا چقدر خوبه

مثل بهار می مونه و گهگاهی نم نم بارون میزنه

چقدر من بارون دوست دارم از نم نمش بگیر تا شرشر بارون ، هرکدوم صفای خودشو داره:)