بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

39

قبلن ها پیامکی، از دوستان پرسیده بودم که بارزترین اخلاقمو بگن .ولی عموما با تعارف و اغراق رو به رو میشدم .الان که داشتم وبگردی میکردم تو وبلاگ لرمانتف دیدم یه همچین پستی گذاشته  و این درخواست نوشته برای دوستاش ؛" اگه بخوای از اخلاق هام یکی رو واسه خودت برداری ، چی رو بر میداری ؟ "

منم دیدم این جمله  غیر مستقیم بهتر جواب میده منم زودی برای حدودا12 نفر فرستادم ماشالله همه هم گوشیشون دستشونه :) سریع جواب دادن .

تصمیم گرفتم یه مدت که گذشت و همه این داستان یادشون رفت دوباره همین پیامو بدم این دفعه با این مضمون که ، کدوم اخلاقمو اگه قرار بود مفتی بهت بدن هرگز بر نمیداشتیش :))))

البته نه اینطوری چون باز با تعارف روبه رو میشم باید بیشتر فک کنم ! شاید از جناب لرمانتف باز ایده گرفتم .لرمانتف عزیز فک کن بازم لطفا :) 

 جوابهایی که دوستان عزیزم فرستادن

 فاطمه  : معرفت و مهربانی

 سارا  : حس نوع دوستی ات

سهیلا : ارامش ات

فریبا : هوش رو

سارای کارشناسی مون: فعال بودنت

بقیه هم دارن فک میکنن :)

جالبه خیلی ها متناوبا همینو ازم پرسیدن حالا باید بشینم فک کنم چی بگم اخه تعارف نباشه!!!



بعدانوشت:

رویا: اعتماد به نفس ات

سکینه : پشتکار ات

محسن : میگه خودتو بالاتر از دیگران نمیبینی و نظرات بقیه رو میشنویی و مطلق گرا نیستی ، بعدش باربی بودنتو هم دوست دارم (فارغ از جنسیت ) .از ادمای لاغر خوشم میاد:)

(چون خوب میشناسمش پس ساده از حرفش میگذرم:))


+ حالا موندم چرا یه ادمی که از نظر دیگران موفقه ، چرا اینطوری درب و داغون شده :)

یعنی الان باید دنبال مقصر باشم ؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد