بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

47

بعضیا از رنگهای خاصی خوششون میاد و یا تعصب خاصی رو یه رنگ خاص دارند. 

به شخصه ادم متعصبی نیستم از همه رنگها هم خوشم میاد البته بستگی به نوع کالا داره مثلا عاشق صورتیم ولی شلوار صورتی واسه بیرون دوست ندارم یا از  شال قرمز  متنفرم اما عاشق وسایل دکوری و مجسمه و قلب تپل قرمز رنگم مثل کادوهای ولنتاین:)

هر وقت کسی ازم میپرسه چه رنگی خیلی بیشتر از بقیه دوست داری واقعا میمونم کدوم رنگ انتخاب کنم؛ سبز ، بنفش، سفید یا صورتی ...

من همه تونو دوست دارم از هر درجه تیرگی و روشنی هم باشید باز هم زیبایید.

دوستدار شما ازفنداکـ

 


+ راستی میدونی ازفنداکـ یعنی چی ؟

46

نمیدونم چرا قبل خواب کلی حرف دارم بیام اینجا بنویسم

ولی وقتی اینجا میام همه چی یادم میره

الان هیچی یادم نیس

فقط برات ارزوی بهترینها رو دارم در سال 93

امیدوارم 93 پر از اتفاقای قشنگ واسه همه باشه حتی من :)


45

چقدر دلم رنگـ میخواد 


رنگـ های شاد


دل کوچکم تنوع میخواهد


فصلی تازه برای شروع دوباره

44

میدونی..

یه جوریم .دلم یه مسافرت طولانی میخواد .برم یه جای باحال و اروم  بی دغدغه بی استرس

نه خوشحالم نه ناراحت  خسته ام

یادش بخیر بالافاصله بعد اتمام  امتحانات ترم اخر کارشناسی رفتیم مشهد تقریبا حالم همین طوری بود واقعا تخلیه شدم از اون همه فشار روحی و ذهنی

خیلی دوست دارم خودم برم یه مسافرت 

جاش و زمانش خودم تعیین کنم 

با هر کی دلم خواست برم ،مجردی:))

یعنی میشه

اقا یکی زنگ بزنه بگه خانم فلانی بیا بریم یه مسافرت مثلا کاری ، چی میشه مگه!