بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

47

بعضیا از رنگهای خاصی خوششون میاد و یا تعصب خاصی رو یه رنگ خاص دارند. 

به شخصه ادم متعصبی نیستم از همه رنگها هم خوشم میاد البته بستگی به نوع کالا داره مثلا عاشق صورتیم ولی شلوار صورتی واسه بیرون دوست ندارم یا از  شال قرمز  متنفرم اما عاشق وسایل دکوری و مجسمه و قلب تپل قرمز رنگم مثل کادوهای ولنتاین:)

هر وقت کسی ازم میپرسه چه رنگی خیلی بیشتر از بقیه دوست داری واقعا میمونم کدوم رنگ انتخاب کنم؛ سبز ، بنفش، سفید یا صورتی ...

من همه تونو دوست دارم از هر درجه تیرگی و روشنی هم باشید باز هم زیبایید.

دوستدار شما ازفنداکـ

 


+ راستی میدونی ازفنداکـ یعنی چی ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 08:12 http://taraze-roozaane.blogsky.com/

با تقلب متوجه شدم یعنی چی:
یعنی قوس و قزح رنگین کمان یعنی پادشاه رنگها!...

افرین

مینا چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 08:10 http://taraze-roozaane.blogsky.com/

سلاام...
مشخصه خیلی دل مهربونی دارین...شما مطمئنا جزء بندگان زیبای خداوندگار هستین...شما نقش زیبای خداوند در زمین هستین...
.
.
همیشه شاد و تندرست باشین...
در ضمن سال جدید مبارک باشه و واستون بهترین ها رو از یزدان آرزو می کنم...من رو از دعای خیرتون در سال جدید فراموش نکنین...
بی نهایت سپاس گزارم...دوستتون دارم تا عرش کبریایی!...
راستی ازفنداک هم نمی دونم یعنی چی!...

ممنون لطف داری عزیزم سال خوبی پیش رو داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد