بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

17

وقتی تو دست و پا میزنی یکی بهت توجه کنه، همون یکی دست و پا میزنه که یکی دیگه بهش توجه کنه.

16

دیگه نوشتنم هم نمیاد  

نمیدونم واقعا چی میشه ذوق ادم میجوشه و گاهی کور میشه 

بیرون صدای نوحه خوانی حسین (ع) میاد ولی هیچ حسی ندارم 

الان تو ذهنم خودمو با دیوارای خونه مقایسه میکنم 

هر دومون صدای نوحه رو میشنویم هر دو سکوت کردیم و هیچ واکنشی نشون نمیدیم 

منم  الان یک دیوارم که گاهی  فقط قدرت حرف زدن یا تکان خوردن پیدا میکنه

15

رسم دوستــــی مان ، مثل نان نیست

که گرمش در سفره باشد

 

و ســــرد و بیاتش سهم نمــــکی 

 

چــــه در گـــرمای حضورت 

 

 و چـــــه در سرمای نبــــودت

 

همیشــــــــــه هستــــی 

همــــین حــــوالی ..


+ باز تو شدی همه کسم. باز تنهایی ، باز دلتنگی .و باز تو شدی همان مخاطب خاص من 

+ دوست باوفای من ،ببخش منو اگه برهه ای  تنهایت گذاشتم .