بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

برای تو مینویسم ؛

امروز صبح ساعت 9 کلاس داشتم هوا خیلی عالی بود ابری و خنک .نمیشد حتی فکرشو کرد که چند ساعت دیگه برف سنگین بباره 

هوا عجیب دلپذیر و دلچسب بود جای تو خالی بود برای قدم های دو نفره مان

جای قدم های زیبایت همیشه سبز

داشتم میگفتم صبح عالی بود

ساعت 2 که اماده میشد م برای سانس بعدی تدریس

از پنجره  دیدم به طرز عجیبی ، برف باریدن گرفته بود . برف شدید به همراه باد

نبودی ببینی چقدر عصبانی بودم از اینکه باید تو هوای به این سردی و برفی بزنم بیرون

فک کن هیچ کسی بیرون نبود ان وقت من سر تا پام شده بود ادم برفی!!:(

نصف کلاس نیومدن و ما کلاس به جمعیت اندک ادامه دادیم.

حالا اینجاش بشنو که ؛ سرمای یخی بیرون و گرمای بخاری داخل ، باعث سنگین شدن پلکام شده بود ، سر کلاس دومم فک میکردم تایم کلاسام تموم شده الان برمیگردم خونه

بعد اتمام کلاس، تا اومدم بیرون ، یکی از بچه های  ساعت اخر جلوم ظاهر شد .نمیدونی چقدر ناراحت شدم .خیلی تو ذوقم خورد فک میکردم الان میرم خونه خخخخخخخ 

خیلی دلم میخواست برگردم و کمی چرت بزنم ، زهی خیال باطل..


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد