بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

23

زیدی به زن فاحشه گفتا پستی 

هر دم پا به دام دیگری بستی 

زن فاحشه گفتا،چنان که میگویی هستم 

اما تو که چنین می نمایی،هستی؟

 

فرصتی پیدا شد تا بالاخره فیلم رسوایی نگاه کنم.کلا زیاد اهل تماشای فیلم های ایرانی نیستم .به نظرم خیلی ضعیف ساخته میشند ولی موضوعات فیلم ها گاها عالین. 

فیلم رسوایی مفهوم قشنگی داشت.کلیت فیلم دوست داشتم و همچنین بازی الناز شاکر دوست و اکبر عبدی.

زیاد پیش میاد وقتی فیلمی مجذوبم کنه بعضی پلانهاش اثر عمیق روم میذاره و یااشکمو درمیاره حتی. 

فقط متاسفم اخراین فیلم هم خوب بسته نشد... 

فیلم هایی با این محتوا دوست دارم و همیشه یادم می مونه. فیلم قبلی که دوست داشتم ، دموکراسی تو روز روشن بود. بعضی پلانهاش احمقانه بود تو اوج فیلم یهو کاراکتر طنز میاد و ایفای نقش میکرد که حس مخاطب کلا بهم میریخت حالا انگار بازیگر کمه که هر شخصیتی وارد هر سکانسی میکنن!!  

ولی مفاهیم فیلم برام باارزش بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
Soroush_ez یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 18:33 http://entehaye-rahro-dase-rast.blogsky.com/

قشنگ بود !

بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد