بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

62

گابریل گارسیا مارکز


اقای گابریل گارسیا نویسنده معروف کلمبیایی بود که 29 فرودین 93 یعنی همین امسال در سال 87 سالگی در اثر بیماری در گذشت . بارها نوشته ها و قطعه های ادبی ایشون رو تو صفحات اینترنتی دیدیم و خوندیم .

 سیزده خط برای زندگی،  را خیلی دوست دارم:


1- دوستت دارم نه به خاطر شخصیت تو، بلکه بخاطر شخصیتی که من در هنگام با تو بودن پیدا میکنم 

2-هیچ کس لیاقت اشکهای تو را ندارد و کسی که چنین ارزشی دارد باعث اشک ریختن تو نمیشود

3- اگر کسی تو را انطور که میخواهی دوست ندارد،به این معنی نیست که تو را با تمام وجودش دوست ندارد.

4- دوست واقعی کسی است که دستهای تو را بگیرد ولی قلب تو را لمس کند.

5- بدترین شکل دلتنگی برای کسی ان است که در کنار او باشی و بدانی که هرگز به او نخواهی رسید.

6- هرگز لبخند را ترک نکن حتی زمانی که ناراحتی، ممکن است کسی عاشق لبخند تو شود.

7- تو ممکن است در تمام دنیا فقط یک نفر باشی ولی برای بعضی افراد تمام دنیا هستی.

8- هرگز وقتت را با کسی که حاضر نیست وقتش را با تو بگذراند، نگذران.

9- شاید خدا خواسته است که ابتدا بسیاری از افراد نامناسب را بشناسی و سپس شخص مناسب را،به این ترتیب وقتی اورا یافتی بهتر میتوانی شکر گزار باشی.

10- به چیزی که گذشت غم نخور،به چیزی که پس از ان امد لبخند بزن.

11- همیشه افرادی هستند که تو را می ازارند، با این حال همواره به دیگران اعتماد کن فقط مواظب باش به کسی که تو را ازرده ، دوباره اعتماد نکنی.

12 - خود را به فرد بهتری تبدیل کن و مطمئن باش که خود را میشناسی قبل از انکه شخص دیگری را بشناسی و انتظار داشته باشی او تو را بشناسد.

13- بیش از حد خود را تحت فشار نگذار بهترین چیزها در زمانی اتفاق می افتد که انتظارش را نداری. 

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 12:08 http://taraze-roozaane.blogsky.com/

سلاام...
عالی بود عزیزم...
ممنون...

سلام خوشگلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد