بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

61

از نشان دادن خود واقعی ام هراس دارم

میترسم از برداشت های دیگران 

خجالت میکشم از بازگویی خواسته هام


ولی دیگر تمامش میکنم 

از امروز جور دیگر خواهم بود

خود واقعی ام خواهم بود،خودم را با تمام وجود ابراز خواهم کرد ،پرده ها را کنار خواهم کشید.

بیا، حال میتوانی من واقعی را ببینی بدون هیچ لفافه ای .

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 14:37 http://taraze-roozaane.blogsky.com/

سلاام...
این ک انسان بتونه خود واقعیش رو نشون بده مطمئنا برگرفته از روح خداوندی هستش ک در آدمی دمیده شده
فدات عزیزم
مطمئنم روح لطیف و دل مهربونی داری
شاد باشی و سلاامت نازنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد