بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

60

جمعه رفتم کاشان

عالی بود .حمام فین کاشان- مشهد اردهال و در اخر نیاسر و ابشار و گلاب گیری

قسمت اخر ،ابشارشو خیلی دوست داشتم محشر بود .پر از زیبایی 

دلم میخواست فقط زل بزم به اون ابشار و نگاش کنم .تا الان هیچ منظره طبیعی ،اینقدر منو محو خودش نکرده بود .حیف خیلی شلوغ بود و نمیشد در سکوت و تنهایی به صدای زیبای ابشار گوش کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 14:36 http://taraze-roozaane.blogsky.com/

سلاام
فدای تو عزیزم...خیلی دل مهربونی داری...
وجودت پر از مهربونی و لطافته نازنینم
.
.
سلاامت و شاد باشی گل همیشه بهارم

سلام
ممنون که سر میزنی
ان شالله همیشه موفق و سلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد