بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

59

روز پنج شنبه وقتی رفتیم برای ثبت نام ترم جدید کامپیوتر وقتی دوستم گفت بارداره ، اصلا خوشحال نشدم برعکس کلی حالم گرفته شد.سعی کردم خودم خوشحال نشون بدم تا ناراحت نشه و فکر نکنه حسودیشو میکنم .

حسادتی در کار نیست فقط فکر میکنم از زندگی چقدر عقبم .نشخوار کردن گذشته تا کی قراره ادامه پیدا کنه .

امیدوارم بتونم خودم بکشم به جلو ،حتی با اینده.

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 14:34 http://taraze-roozaane.blogsky.com/

سلاام عزیزم
انشاا..با توکل ب خدا ب همه ی آرزوهای قشنگت برسی مهربون...
مطمئن باش "با توکل می توان اعجاز کرد"...
.
.
آرزومند رسیدن ب تمامی آرزوهات..."مینا"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد