بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

56

همیشه  اینطوری بودم که وقتی هدفی داشتم یا از چیزی خوشم میومد ،تمام تلاشمو میکردم به اون هدف برسم.مهم برام تلاش بود برای رسیدن نه فقط داشتن اون هدف

اگه تلاش برای رسیدن نکنم تمام عمرم حسرت اینو میخورم که چرا تلاشمو نکردم .برام مهم نیست به هدفم برسم یانه ! مهم تلاشه


وقتی به گذشته فکر میکنم نمیدونی چقدر خجالت میکشم از خودم از خودت

فکر میکردم حالا که کسی هست خیلی به فرد ایده الم نزدیکه باید همه تلاشمو بکنم بهش برسم  ولی هنوزم نمیدونم کجای کارم اشتباه بوده ! شاید به زور میخواستم هممه چی مطابق خواسته من پیش بره 

شایدم میخواستم به زور نظرمو به کسی تحمیل کنم

هر چی بوده الان شرمندگی اش برام مونده وقتی یادم میوفته خیلی خجالت میکشم .

هیچ وقت نخواستم با کسی بازی کنم .خلاصه از مخاطب گرامی عذر میخوام .


نظرات 1 + ارسال نظر
sep!deh سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 12:19 http://lahzehayesepid.blogsky.com/

آفرین به این همه تلاش و پشتکار ...

اما هر کاری قانون و قواعد خودش رو داره ...

کاملا درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد