بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

32

بپا عقبـــ نمونی 

   

چی چی هست حالا این وی چت  

 

اول میزنم تو google translate ، چیزی مبتنی بر معنی یا کلمه ای که این مخففش باشه پیدا نمیکنم ، جز معنی تک لغویش =ما چت. شاید منظورش ما چت میکنیم ،بوده یا شایدم ما باهم چت میکنیم ، بابیلون هم طفلی سنش قد نمیده به این چیزا ،با این اصطلاح اشنا نبود . 

 میگردم تو سایتای مختلف تا کارکردهاشو ببینم.هرجا میرم میبینم فرقی با مسنجرای دیگه نداره ، حداقل برای منی که دوست ندارم با کسی که نمیشناسم و به صحت حرفاش هم اطمینان ندارم، صحبت کنم!!  

من واسه چت با دوستام ، یاهو مسنجر و گوگل تاک دارم.واسه اشتراک گذاری و پست گذاشتن ، 2 تا وبلاگ و گوگل پلاسُ دارم، 4تاایمیلم دارم حتی:)   

احساس خلا نمیکنم واسه یه تکنولوژی جدیدِاین مدلی. 

نمیدونم چرا وی چت اینقدر بزرگش کردیم ما؟؟ مسنجر قبل این نبوده آیا؟بابام تعریف میکرد یکی به اسم زینب میاد بهش سلام میکنه :) لابد این جوجه خوره ها فک میکنن همه همسن و سال خودشونن و میخوان با جنس مخالف حرف بزنن یا دوست پیدا کنن .صد حیف و هزاران حیف که یه تکنولوژی زود وارد میشه ولی فرهنگ و نوع استفادش هرگز ! 

واقعا این همه عطش واسه وی چت درک نمیکنم؟؟  

 

  

+ یکی منو روشنم کنه لطفا:))

+دلیل بقیه رو که میپرسم، میگن : 

- همه بچه ها هستن تو هم بیا 

- خیلی باحاله( چی اش ؟ الله اعلم) 

- خیلیم کلاس داره  

نظرات 2 + ارسال نظر
Soroush_ez چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 14:43 http://entehaye-rahro-dase-rast.blogsky.com/

دقیقا منم همینطورم
2 روز روی گوشیم بود بعد پاکش کردم
اصلا خوشم نمیاد ازین برنامه ها

ایول تو تیم خودمونی

نازنین چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 14:54

سلام
نظرتونو تو وبلاگ مرد متاهل دیدم
میخاستم بگم
که پسوردت باید ترکیی از اعداد و حروف باشه و یدونه از حروف هم بزرگ باشه. ینی کپس لاکو روشن کن بزن . درس میشه انشاالله!

مرسی عزیزم .درست شد شماره تلفن هم میخواست . از سایتایی که اقای زنده گذاشته، استفاده کردم.ممنون از هردوتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد