بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

30

واقعا از اسمان طلا می باره

 

من باور دارم هر لحظه هر جا که باشی ، خدا هست عشق هست هوا هم هست :) 

یاد بازی هایی افتادم که از اسمون جعبه های کادو امتیاز و.. میوفته پایین و تو باید تا میتونی از اون کادو ها جمع کنی .یااینکه یادمه بچه بودم کارتونی میداد که تیر میوفتاد دنبال گربه و تا بهش اصابت نمیکرد وای نمیایستاد. 

همه اینا نشون میده مخیله انسان به ماجراهای ماورایی ولی واقعی راه داره.چرا که تو تفاسیر قرانی خوندم در جهنم تیرهایی هستن که پرتاب میشن به سمت گناهکاران و تا بهش اصابت نکنن ثابت نمیشن.البته ماها که هیچ وقت نخواهیم دید:))  

یا جریان کادوهه، هر روز برای ما خیر و برکت از هزاران سو ،میریزه .ولی ماهستیم که نمی بینیمشون یا نمیخواهیم ازشون بهره مند بشیم چون تو فکرمون براش تاریخ زدیم و مثلا میخواهیم به فلان چیز در فلان تاریخ از فلان مسیر ، برسیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد