بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

7

می دونستم هنوز تموم نشده .حالا که از احساس هم خبر داریم نمیشه به همین راحتی کنار کشید. 

دیشب از ته دلم براش دعای خیر کردم تا بتونم کمی خودمو اروم کنم. 

دوباره امروز صبح باهام تماس گرفت  ازم خواست یه راه حلی پیش روش بذارم ولی من نمیدونستم چی بگم .دوباره همون حرفای قبلی تکرار شد .من نمیتونم خانوادمو رها کنم و برم دنبال خواسته های خودم. 

برای سومین بار دوباره خداحافظی کردیم .قرار شد دیگه جواب همدیگرو ندیم و همدیگرو فراموش کنیم . ولی میدونم که شدنی نیس. 

دلم خیلی گرفت من یکسال منتظرش بودم ولی حالا که اومده نمیتونم بپذیرمش. 

کلی گریه کردم تا اروم بشم به یاد خدای مهربونم افتادم که همیشه هوامو داشته و داره. تصمیم گرفتم از خودش بخوام کمکم کنه این موانع رو کنار بزنه و هرچی که به صلاحمونه برامون مقدر کنه . 

خدایا از اینکه منو به عشقم نزدیک کردی ازت بی نهایت سپاسگزارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد