بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

1

سلام

سلام به خدای عزیزی که همدم خلوت های شبانه ام است اون خدایی که شنوایی داناست  

 

مرا  می  بیند و به من لبخند میزند.

شکرگزاری

اولین کاری که میتونم انجام بدم برای همه لطفی که در حق من داشته و داره .

در ایه ای میگه :

اگر شکرگزارى کنید، نعمت خود را بر شما خواهم افزود و اگر نا سپاسی کنید مجازاتم شدید  

 

است.(ابراهیم- 7)

ھمانگونه که آھن به سوی آھنربا کشیده میشه، قدرشناسی نیز ھمچون آھنربا عمل میکنه. ھرچه  

 

بیشتر قدرشناس باشیم، فراوانی و موھبتھای بیشتری را به سوی خود جذب خواھیم کرد.

پس خدایا شکرت شکرت برای همه مهربونی هات.

خیلی دوستت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد