بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

بهارمـــــــ آرزو ستــــــ ツ

مثبتـــ های من همیشه شرقی اند

14

خوبه که ادما مطالعه داشته باشن و خوب زندگی کردن یاد بگیرن. 

یاد بگیرن زندگی ارزش ناراحتی و گیر کردن تو گذشته رو نداره و باید در حال بود و از اون لذت برد. 

خوبه قدری هم وارد علم روانشناسی بشیم و مهارتهایی زندگی بیاموزیم .یاد بگیریم با بقیه خوب باشیم و در تعاملاتمون ازش استفاده کنیم. 

شخصا کتابهای روانشناسی زیاد خوندم اما امان از مواقعی که بین عقل خودم و توصیه های روانشناسی گیر میکنم 

گاهی اوقات ضمیر ناخوداگاه افراد اجازه نمیده مطالب اموخته شده حاکمیت کنه تو تصمیم گیری. 

با اینکه میدونی تصمیم درست چیه و الان باید چیکار کنی، ولی باز اقدامی میکنی که خودتم حرصت درمیاد انگاری این من نیستم که دارم این کار انجام میدم. 

هعی خدا .....کی میشه بزرگ بشم!!!

من و دوستم و دریاچه

و اما پاییز 

امروز به دعوت دوستم رفتم دانشگاه تا اون کارشو انجام بده و بعدش هم باهم باشیم.بعد دانشگاه تصمیم گرفتیم بریم دریاچه خلیج فارس 

همیشه تو راه میدیدمش و دوست داشتم برم اونجا 

هواعالی بود خنک و نسیمی ارام وفضایی ساکت 

یه جای قشنگ واسه کسب ارامش و درد و دل، صحبتای دوستانه 

خیلی وقته بیرون نرفته بودم .این مدت خیلی خودخوری کردم .با این که سر صبح زورم میومد از خواب بیدار بشم ولی ارزششو داشت.از این به بعد قراره با دوستان هماهنگ کنیم و باهم بیشتر بریم بیرون .واسه عوض شدن روحیه من که عالیه